Skip links

Pristatymas

PRISTATYMAS LIETUVOJE

Prekių pristatymas Lietuvoje nemokamas!

1. Atsiimti parduotuvėje
Prekes galite atsiimti mūsų parduotuvėje “STOCKHOUSE”, Verkių g. 29, Vilnius, PC “Outlet Park”
Darbo laikas I-VI 10.00-20.00, VII 10.00-18.00
Kaina: Nemokamai

2. Pristatymas į LP EXPRESS 24 terminalą
Užsakymo metu komentare nurodykite į kurį terminalą pristatyti prekes. Terminalų vietas rasite čia. Pirkinį galima atsiimti bet kuriuo paros metu – terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Kaina: nemokamai

3. Pristatymas su DPD kurjerių tarnyba
DPD kurjeriai prekes pristato visoje Lietuvoje 8.00-18.00 valandomis. Prieš atvežant prekes su Jumis bus susisiekta.
Kaina: nemokamai

PRISTATYMAS EUROPOS SĄJUNGOJE

1. Pristatymas paštu
Registruotų pirmenybinių siuntų pristatymas paštu. Siuntos pristatomos per 3-10 darbo dienų.
Siuntos sekimas – www.post.lt
Kaina: 8,99 EUR

2. Pristatymas su DPD kurjerių tarnyba

Šalis/ZonaKainaPristatymo terminas
Latvija6,99 EUR2-3 darbo dienos
Estija7,99 EUR2-3 darbo dienos
Lenkija9,99 EUR2-3 darbo dienos
Zona114,99 EUR3-4 darbo dienos
Zona219,99 EUR3-5 darbo dienos
Zona329,99 EUR3-8 darbo dienos

Zona1 – Suomija, Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Liuksemburgas, Olandija, Prancūzija, Slovakija, Vokietija
Zona2 – Didžioji Britanija, Italija, Kroatija, Slovėnija, Švedija, Vengrija
Zona3 – Airija, Bulgarija, Graikija, Ispanija, Portugalija, Rumunija
Dėmesio! Pristatymui į salas taikomas papildomas mokestis. Prašome teirautis el. paštu pagalba@isparduotuve24.lt

PRISTATYMAS Į KITAS ŠALIS

Pristatymas paštu
Registruotų pirmenybinių siuntų pristatymas paštu.
Siuntos sekimas – www.post.lt
Kaina: 14,99 EUR

Svarbu!
✔ Jei pirkote keletą prekių, kurių pristatymo laikotarpiai skiriasi, visos prekes bus pristatytos viena siunta per aprašyme nurodytą ilgiausią pristatymo laikotarpį. Jei dalį prekių norite gauti anksčiau, prekėms su skirtingais pristatymo laikotarpiais siūlome formuoti du atskirus užsakymus.
✔ Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Tais atvejais, kai prekių priėmimo metu Pirkėjas pastebi, jog siunta pažeista, privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente. Pirkėjui nepatikrinus siuntos būklės ir neužfiksavus duomenų apie siuntos pažeidimus, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista bei Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės perdavimo – priėmimo dokumente.