TOMMY HILFIGER: KO GALIME IŠMOKTI IŠ ŠIO PREKĖS ŽENKLO?

TOMMY HILFIGER: KO GALIME IŠMOKTI IŠ ŠIO PREKĖS ŽENKLO?

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Šiandien prekės ženklas Tommy Hilfiger – tai galimybė įsigyti visame pasaulyje žinomų ir vertinamų, stilingų ir kokybiškų vyriškų, moteriškų ir vaikiškų drabužių, sportinės aprangos, džinsų, avalynės, aksesuarų, kvepalų ir interjero elementų daugiau nei 1600 prekybos vietų 115 pasaulio šalių arba internetu. Tačiau kelias iki šio taško žinomam prekės ženklui ir ypač jo įkūrėjui Thomas Jacob Hilfiger nebuvo tiesus ir lengvas.

Sunki pradžia negarantuoja nesėkmės

Nuo pat mažens mada besidomėjęs Thomas Jacob Hilfiger sulaukęs pilnametystės dar besimokydamas mokykloje kartu su draugais susidėjo po 124 JAV dolerius ir pradėjo prekiauti džinsais, o neilgai trukus, atidarė ir pirmąją parduotuvę, besivadinusią „People‘s Place“. Prekyba sekėsi puikiai ir jaunuolių verslas klestėjo, taip buvo atidarytos parduotuvės beveik visuose Niujorko kampeliuose ir studentų miesteliuose, nes drabužiai buvo orientuoti būtent į jaunimą.

Tačiau klestinčiam verslui Thomas Jacob Hilfiger skyrė per mažai dėmesio ir laiko, todėl sulaukus 25 metų amžiaus jo verslas bankrutavo. Šiandien jis teigia, kad tai buvo geriausia pamoka jo gyvenime ir prilygina jį bakalauro diplomui, kurio atsisakė dėl klestinčio verslo.

Tada jis dar kartą bandė kurti verslą, subūrė dizainerių komandą ir sudomino drabužių gamybos milžinę „Jordache“, tačiau laikui bėgant ji atsisakė kitų Thomas Jacob Hilfiger gaminių, išskyrus džinsus. Taip verslininkas dar kartą liko be nieko.

Galiausiai, atėjo ilgai laukti 1985 metai, kai Thomas Jacob Hilfiger sugalvojo sukurti savo prekės ženklą ir būtent taip Manhatane gimė prekės ženklas Tommy Hilfiger. Jis turėjo idėją atgaivinti drabužius, primenančius mokyklines uniformas, ir įnešti daugiau spalvų ir patogumo į kasdienę aprangą. Tik po ilgų derybų jo drabužiais sutiko prekiauti prekybos tinklas „Saks and Bloomingdales“, kuri vėliau to nė akimirką nesigailėjo, nes Tommy Hilfiger atsirado būtent, kada to reikėjo ir ten, kur to reikėjo. Ir užaugo iki to, kas yra šiandien.

Negalima nuleisti rankų

Thomas Jacob Hilfiger kelias į sėkmę buvo pažymėtas nesėkmėmis, kurios galėjo kūrėją arba palaužti, arba, priešingai, skatinti judėti toliau. Jis pasirinko antrąjį variantą, nė karto nepasidavė ir šiandien yra mados elito viršūnėje. Kita prekės ženklo stiprybė – itin stiprus ir kelis žingsnius į priekį numatantis marketingo skyrius.

Taigi, Tommy Hilfiger išparduotuvė internete – galimybė įsigyti stilingų, patogių ir kokybiškų visame pasaulyje pripažintų ir vertinamų drabužių, avalynės ir aksesuarų net nesusimąstant, kokį kelią Thomas Jacob Hilfiger turėjo nueiti, kad būtų ten, kur yra dabar.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.